11 mar. 2010

Gânduri fulger

O să scriu exact ce-mi trece prin minte, fără să retuşez nimic şi cât mai repede ca să văd ce iese.

- Îmi e super foame!
- Oare când se apucă aştia să-mi recondiţioneze blocul?
- Am de scris la mate?
- Ce melodie să mai ascult?
- Foame...
- Mâine nu mai am chimie, că s-a schimbat orarul!
- Oare Alex ce face de nu-mi răspunde pe mess?
- Cât de frig e afară.
- Mai e mult până mă cheamă mami la masă?
- Să scriu şi " Vouă ce vă trece prin minte?"Poate lasă cineva vreun commment...

Vouă ce vă trece ACUM prin mintea voastră fugară?


Asculta mai multe audio Muzica

Gabi

Ce îi trece lui Alex prin minte..[later edit]

- Gabi.
- am facut pozele pentru albumul de clasa a 12-a, deci mă gândesc dacă am ieşit şi eu frumos sau o să mă uit pe album rar şi o să sar peste pagina cu mine.
- versurile unei melodii a lui Timbaland.
- că am de scris la mate...mult.
- Gabi (ştiu că am mai spus o dată, dar la Gabi mă gândesc cel mai mult).

p.s. :X Gabitzu.
p.s2. de melodia asta ziceam:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu