9 mar. 2010

Azi, 9 Martie...

Frig, nămeţi, ninge încontinuu, măcar nu am făcut cele două ore de informatică. Iar bătăi cu zăpadă, iar ger şi nici urmă de soare. Parcă trăiesc în Alaska aşa mă lamentez...Dar vin şi zile mai bune şi parcă văd că n-o să mai ştim unde să intrăm să fugim de căldură.
Orele, ca de obicei.
Practic, azi nu a fost o zi grea,puţină literatură pe la 7, oră de glume cu Xenia de la 8, un mic chiul.., în scopuri educative, desigur, şi iată-mă pe scăunelul meu comfortabil.
Deci azi nu a fost una din zilele de dietă, mai bine zis a fost una de ospăţ. Mâine ,ce dau eu jos extra-kilos.
Făcusem varză pagina blogului, noroc cu Andrada. De-asta acum, arată mai bine.
Şi acum, aşa, hodoronc-tronc, pentru ca la nivelul imaginilor," Avatar" e un film foarte bine realizat, şi cum toată lumea vorbeşte de el, uite în ce locuri puteţi merge să vă simţiţi ca pe Pandora.( deci, nu trebuie neapărat să vă sinucideţi).

1. În Brazilia, pe lângă ciupercile fosforescente.

2. În Venezuela, lângă cea mai înalta cascadă.


3. În Japonia, să înnotaţi cu meduze ce luminează noaptea, în culoarea voastră preferată albastru.

4. Prin Yemen, la umbra plantelor extraterestre.


5. În Sudul Africii, să asculţi glasul păsărilor Paradisului .


6. Sub aurora boreală din Churchill, Canada.


7.Wulingyuan, în China.


8. În India, pe ramurile pomilor Ficus Elastica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu