23 iun. 2010

Azi..



-M-am trezit zâmbind datorită unui mesaj. Acel gen de mesaj sau acel gen de telefon care nu mă enervează că mă trezeşte, ci dimpotrivă.
-Am deschis fereastra înainte să deschid calculatorul, ce noutate.
-În timp ce vântul părea nervos şi nerăbdător să intre la mine în cameră, m-am aşeezat înapoi în pat, realizând ca e vacanţă, că nu trebuie să alerg nicaieri .
-Am mâncat trei clătite delicioase şi am citit cu răbdare confesiunile lui Petrini în Cel mai iubit dintre pământeni.
-Am privit micile si romanticile străzi ale Italiei ,timp de o oră şi 50 de minute. Am văzut Under the Tuscan Sun, un film deloc previzibil în care s-au îmbinat perfect imaginile Romei, ale oraşului, cu tema iubirii, a familiei şi umorul într-o redare a vieţii unei scriitoare.
-Într-un final am ieşit..am mâncat o prajitură de ciocolată şi m-am bucurat mai mult ca niciodată de o îmbrăţişare.!
-Şi cred ca postul ăsta e prea mult influenţat de un filmuleţ cu care sunt sigură că am înnebunuit pe toată lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu