26 iun. 2010

Azi am câştigat ceva.

O carte de care mă voi bucura cam două, trei săptămâni poate cât îmi trebuie să o citesc.
Am căutat-o printre zeci de alte volume aranjate cu grijă, după categorii, în cutii, de către cei care s-au ocupat de acest eveniment ŞI în Vâlcea.
Mi-am ales Romanul adolescentului miop. Voiam să o citesc de foarte mult timp şi îmi tot repetam că o voi lua de la bibliotecă, sau o voi căuta prin librării să o cumpăr, dar au apărut altele şi altele...Şi se pare ca ea m-a găsit pe mine! ( îmi place foarte tare să cred asta)
Azi oraşul a citit.
Şi nişte fetiţe simpatice devorau o cutie de carţi pentru copii, ce era întâmplător aşezată pe lângă mine. Noi, oameni săritori am început să oferim ceva sau să facem nişte propuneri. Şi cum au mers lucrurile:
" -Heidi, fetiţa munţilor!
- La grădiniţă am citit astaaa!
-Hmm, Vrajitoul din Oz!
- Am citit! Ştiu..
-Atunci Pinocchio!
- Pff.. Îl ştiu şi pe ăsta.." etc. etc.:)). Foarte bine fetelor.

Să sperăm că nimeni nu va rămâne indiferent şi toţi vor citi ,vor da mai departe şi vor îngrijii săracile cărţi bătrâne ca pe nişte prieteni.
Felicitări organizatorilor şi celor ce au avut ideea de a iniţia Lecturi Urbane. Şi mulţumesc...


Citeşte şi dă mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu