14 aug. 2010

5

Da, e 5 dimineaţa. M-am trezit pe la 3, am aţipit la 1, şi DA am făcut tot posibilul sa adorm la loc. M-am apucat să citesc, am citit cred vreo 60 de pagini, am deschis geamul pentru ca era prea cald.. am fost şi am băut apă..am ieşit pe geam..m-am aşezat iaraşi în pat, m-am întors, etc. It sucks.
Time goes by so slowly, ca să o citez şi pe Madonna. Serios acum.. Voi ce faceţi când nu puteţi să dormiţi? M-am gândit că dacă tot n-am ce face, să scriu despre câteva filme pe care le-am văzut de când a început vacanţa.
1. Killers. Katherine Heigl îşi joacă rolul în stilul său, iar Ashton, ei bine.. e Ashton, face un pic pe James B0nd.. E o comedie reuşită, şi are nişte replici şi situaţii originale.

2.Sex and the city 2. Cea mai tare e Samantha în piaţa din Abu Dhabi, când face o criză de nervi Clar! Şi acum râd.:)).Şi Carrie spune pe'acolo..:" You have to take the tradition, and decorate it your way. " De ţinut minte.3.The Back Up Plan. Cu J. Lo. Simpatic. Aici, o tanti naşte într-o cadă cu apă .., asta a fost chiar amuzant ..şi se întâmplă tot felul de lucruri ciudate..Mereu trebuie să avem şi un plan de rezervă, nu?
4. Death at a funeral. Mi s-a părut haios. Nu l-am văzut pe primul, cel din 2007 aşa că nu pot face o comparaţie, sau să spun daca se aseamănă sau nu. Unele faze erau cam duse la extrem,cam chinuite.. şi ce era haios , faptul ca, deşi erau adunaţi pentru un motiv important, erau fiecare cu durerea lui.




5. Grown Ups. Cu Adam Sandler şi Chris Rock. Chiar mi-au plăcut. Nu am observat aşa des nevoia aia puternică de a stârni râsul cu nişte glume preaaa interpretate.
Şi cam de astea mi-am adus aminte acum.. probabil o sa mai updatez. De fapt, le las doar pe astea 5 să se potrivească titlului.

Şi, înca ceva .. La Mulţi Ani , mami.. şi tuturor celor care se numesc Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu